Detalii despre spot

Spotter Rover-Spots
Vazut in Hillegom, Netherlands
Data 2022-06-08 19:54

Mijn 1300e spot! Bizar om dit in je eigen dorpje op een regenachtige avond met veel wind tegen te komen. Ik fietste naar Renzo (spots.by.renzo) toen ik opeens dit in een zijstraatje zag staan. Eerst maakte ik foto's met telefoon voor het geval dat hij weg ging rijden. Daarna reed ik door naar Renzo om te vertellen waar hij stond en toen fietste ik naar huis om m'n camera te halen. Helaas regende het wel een beetje maar dat mocht de pret niet drukken. Ik heb best veel dikke auto's in Hillegom gezien maar dit is in ieder geval de dikste!

Detalii auto

Viteza maxima 324 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 2.90 s
Putere 600 hp
Cuplu 620 Nm @ 5500 rpm
Greutate 1297 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS spots.by.renzo  -  la 19:57

    Dit was inderdaad heel dik ? Nogmaals bedankt voor de tip! Toffe plaatjes wel, vooral de eerste is erg goed gelukt.

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Dylan.  -  la 19:59

    Dikke spot man!

    Răspuns

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  la 19:59

    Dat zijn de mooiste spots om tegen te komen. Heel erg dik en gefeliciteerd met je 1300ste spot.

    Răspuns

  4. Profile pic
    marco almonddoo  -  la 19:59

    Gefeliciteerd met je 1300# en wa een Topspot,ik geniet van jullie spots,keep up the good work???️

    Răspuns

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Autodebiel  -  la 20:01

    Dikke spot!

    Răspuns

  6. Profile pic
    NETHERLANDS Axel  -  la 20:03

    Gefeliciteerd met je 1300e spot. Fantastisch om tegen te komen in je eigen dorp!

    Răspuns

  7. Profile pic
    GERMANY funspotter  -  la 20:08

    amazing find!

    Răspuns

  8. Profile pic
    jari.automotive  -  la 20:18

    Gefeliciteerd, heel bruut!

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS autospotter#lenno  -  la 20:26

    Wát een beest zeg! En dat in Hillegom! Gefeliciteerd met je bereikte mijlpaal, dit is écht een topspot!

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Monaro  -  la 20:47

    Mooie spot van toch wel de dikste 600 lt spoder van NL! Mooie plaatjes ook??

    Răspuns

  11. Profile pic
    NETHERLANDS carspot0541  -  la 21:06

    Heerlijke spot!

    Răspuns

  12. Profile pic
    NETHERLANDS joos straetmans  -  la 21:20

    Je hebt me ingehaald met deze mooie spot.

    Răspuns

  13. Profile pic
    NETHERLANDS mickey  -  la 21:49

    Wat een ontzettend dikke spot, man.

    Răspuns

  14. Profile pic
    NETHERLANDS SWM00  -  la 01:53

    Hele dikke spot! Gruwelijke auto man!

    Răspuns

  15. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Hoosier_Exotics  -  la 04:57

    Awesome spot! Very cool car! Tonight I share a special edition Camaro

    Răspuns

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Carspotter-Arjan  -  la 07:33

    Heel dik gefeliciteerd!

    Răspuns

  17. Profile pic
    UNITED KINGDOM davileon  -  la 08:03

    WOW!! ? Stunning for your milestone mate.

    Răspuns

  18. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  la 09:07

    Congratz! Fantastische spot om het mee te vieren.
    Tip van flip. Volgende keer de fietsen even om de hoek parkeren., zodat ze niet op de foto staan. Komt de foto's ten goede.

    Răspuns

  19. Profile pic
    NETHERLANDS EcnerualCars  -  la 09:24

    Hele gave 600LT Spider! Gefeli met de 1300e spot

    Răspuns

  20. Profile pic
    NETHERLANDS mvw_carspots  -  la 09:59

    Gefeliciteerd! En wat een prachtige spot zeg!!

    Răspuns

  21. Profile pic
    NETHERLANDS Rover-Spots  -  la 10:21

    Bedankt allemaal voor de reacties!
    @JeffreydeRuiter Onze fietsen stonden om de hoek maar er waren ook een paar andere carspotters die er met de fiets voor stonden. Wij vroegen of ze hun fiets ergens anders wilden neerzetten maar helaas gebeurde dat niet.

    Răspuns

  22. Profile pic
    NETHERLANDS Fbenedict  -  la 16:38

    Prachtige spot !!

    Răspuns

  23. Profile pic
    GERMANY Ferrari!?!  -  la 19:15

    Amazing spot and cool pictures

    Răspuns

  24. Profile pic
    NETHERLANDS Carspottergeerke  -  la 19:51

    Mega dikke spot! (ik zou ook beter moeten opletten of er een dikke auto staat.??)en......GEFELICITEERD!

    Răspuns

  25. Profile pic
    NETHERLANDS Leroy  -  la 20:57

    Prachtige spot! Gefeliciteerd met je mijlpaal!

    Răspuns

  26. Profile pic
    NETHERLANDS pb_carphotography  -  la 18:20

    Super dik

    Răspuns

  27. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Jjrivero  -  la 05:09

    Awesome find Renzo and congrats on your milestone! Awesome first shot.

    Răspuns

  28. Acest lucru nu este ok

Mai multe McLaren 600LT Spider spoturi



Stiri asemanatoare