Detalii despre spot

Spotter Jaribo
Vazut in Groningen, Netherlands
Data 2012-07-17 16:20

Haha politie Groningen heeft een Ferrari, voor 1 dag dan wel maar ziet er toch grappig uit.

Detalii auto

Viteza maxima 315 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 4.00 s
Putere 490 hp
Cuplu 465 Nm @ 5250 rpm
Greutate 1450 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS ToTo  -  la 16:23

    hahah vet doet me denken aan die Italiaanse politie die toen een Lambo kregen

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Shjkort  -  la 16:25

    Haha fantastisch toch

    Răspuns

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Rickkerd_p  -  la 16:28

    Prachtig!

    Răspuns

  4. Profile pic
    NETHERLANDS IsaacNewton  -  la 16:55

    Nice

    Răspuns

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Ritthem-Gespot  -  la 17:42

    Vervanger van de oude Porsche's?

    Răspuns

  6. Profile pic
    NETHERLANDS 4wheels4fun  -  la 19:30

    +1 voor Ritthem!

    Răspuns

  7. Profile pic
    NETHERLANDS 123autospot  -  la 20:22

    zo kunnen ze sneller bij de daders zijn haha

    Răspuns

  8. Profile pic
    NETHERLANDS joepbrons  -  la 21:26

    haha hij komt dus bij mij uit de buurt!! munsterhuis, hengelo

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Dennis de Bruyn  -  la 22:56

    Aaah dus hier gaat al ons belasting geld heen! Dat ze maar fatsoenlijke Golfjes kopen i.p.v. zo'n peper dure Ferrari

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  la 23:09

    Echt super gaaf zeg! Ik zou hem graag spotten zo! Voor mij als Ferrari-liefhebber zou het gewoon een spot van het jaar kandidaat kunnen zijn zo! Forza Ferrari!

    Răspuns

  11. Profile pic
    NETHERLANDS squiltivator  -  la 00:48

    helaas ik had gestemd voor de countach,echt 10 keer mooier,ik vind deze wagen wel mooi,maar politie heb ik niet hoog staan,hopelijk gaat de wrap er snel af.............

    Răspuns

  12. Profile pic
    Tik Em Aan Ouwe  -  la 15:46

    Ik had gisteren rijles en werd ingehaald door de Ferrari. De bestuurder was als een kind zo blij, volgens mij. De hele tijd hard optrekken en veel toeren maken. Maar dit zouden we allemaal doen, denk ik.

    Răspuns

  13. Profile pic
    NETHERLANDS NadorBerber  -  la 15:56

    Weer een nieuw speeltje gekocht? Of gewoon een auto zonder papieren ingenomen en aan de Groningsche Politie gedoneert?

    Răspuns

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Replicant  -  la 22:17

    Heerlijk...
    Ik was bij Munsterhuis toen ze bezig waren emt de bestickering..

    Răspuns

  15. Profile pic
    NETHERLANDS 123autospot  -  la 15:04

    deze ferrari f430 stond in 2011 in assen op viva italia in het rood

    Răspuns

  16. Profile pic
    Spotterscrew-Assen  -  la 18:57

    Gaaf hoor!

    Răspuns

  17. Acest lucru nu este ok

Mai multe Ferrari F430 spoturi



Stiri asemanatoare