Detalii despre spot

Spotter Tyler360
Vazut in Rijswijk (ZH), Netherlands
Data 2011-03-05 18:26

Rolstoelkaart achter het raam en knal maar op de stoep hoor meneer. En na die kras op de achterdeur kon de puntzak frites ook probleemloos in de wagen natuurlijk. Kloddertje mayo geknoeid... geeft niks toch... Hmmm... Kortom, irritatie bij de spotter en als conclusie: Sommige mensen verdienen zo'n wagen toch gewoon niet...

Detalii auto

Viteza maxima 240 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5.90 s
Putere 460 hp
Cuplu 720 Nm @ 3500 rpm
Greutate 2485 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    SPAIN P  -  la 20:33

    foto 2 echt super man

    Răspuns

  2. Profile pic
    ALBANIA oegstgeest spot  -  la 20:43

    Netjes hoor, morgen Noordwijk?

    Răspuns

  3. Profile pic
    tdu66  -  la 20:44

    Lol, de eigenaar mag toch lekker zelf weten wat ie doet, zolang anderen er maar geen last van hebben? OT: Wel gave foto's!

    Răspuns

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Nigel & Damon  -  la 21:07

    Heerlijke bak!!

    Răspuns

  5. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  la 00:05

    Thnx! :)
    @oegstgeest: FXX is morgen jarig! :+ Misschien dat we wel een rondje doen... (?)

    Răspuns

  6. Profile pic
    ALBANIA Zapp  -  la 02:16

    Openlijk uitkomen voor jaloezie en afgunst, nog steeds triest. :P

    Dit wordt wel echt een zeik reactie maar ik ben ook niet echt fan van de verchroomde velgen, te Amerikaans. :P

    Răspuns

  7. Profile pic
    NETHERLANDS McSjoom  -  la 17:40

    Gruwelijk lekkere spot ^O^

    Răspuns

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Tyler360  -  la 18:41

    Ook nog bedankt he McSjoom! Leuk ook weer een reactie van jou erbij! ^O^

    Wat betreft de tekst Zapp... dat heeft niets te maken met jaloezie of afgunst hoor. Deze Phantom valt niet echt binnen mijn persoonlijke smaak of voorkeur wat de luxe limo's betreft.
    Het ging mij erom (en ik heb het met eigen ogen gezien) hoe er met zo'n wagen wordt omgegaan. Ik zeg wel vaker: Wij zijn de liefhebbers en deze meneer is alleen maar een bezitter.

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS HansFXX  -  la 19:17

    Lekker bakje,en mooie foto's ! ^O^

    Răspuns

  10. Profile pic
    SPAIN P  -  la 19:34

    idd ray gelijk heb je. mensen die een auto als deze hebben, zijn geen liefhebbers. willen alleen opvallen en houden van luxe. toch denk ik dat veel mensen met lambo's ferrari's erg zelf ook erg van houden.

    Răspuns

  11. Acest lucru nu este ok

Mai multe Rolls-Royce Phantom spoturi



Stiri asemanatoare

Voteaza acum pentru spotul zilei