Detalii despre spot

Spotter Janneman
Vazut in Amersfoort, Netherlands
Data 2008-10-09 20:29

Bij mn school! In de pauze, alleen de bel was al gegaan dus moest ff gauw foto's maken want ik had na de pauze een toets:P

Detalii auto

Viteza maxima 275 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5.00 s
Putere 603 hp
Cuplu 1000 Nm @ 2000 rpm
Greutate 2660 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Roy  -  la 13:44

    Ziek :)
    Nieuwe spotter in Amersfoort?

    Răspuns

  2. Profile pic
    Janneman  -  la 14:13

    @ Roy

    nee, woon in Leusden;)
    mr ik zit in Amersfoort op school:P

    Răspuns

  3. Profile pic
    eek26  -  la 16:36

    ik heb deze auto bij de man thuis mogen fotograferen wat een bak ook een hele aardige man overegens

    Răspuns

  4. Profile pic
    maciek  -  la 17:06

    Brabus?:P

    Răspuns

  5. Profile pic
    ThoMaster  -  la 17:42

    De foto's zijn niet zo scherp. Van de Maybach weet ik hoe ie eruit ziet dus daarvan kan ik zeggen dat het een mooie wagen is, van die dames echter, zonde dat de koppies er niet scherp opstaan, kan nog steeds tegenvallen nu.8)7
    Je ziet ze een beetje zoals ik ze om 3uur vannacht weer zie..:bier::bier::bier:

    Răspuns

  6. Profile pic
    jordy2006  -  la 18:21

    dikke shit hoor en dat voor amersfoort.
    Welke school is dit dan|?

    Răspuns

  7. Profile pic
    svenn  -  la 18:24

    allemaal naar die schoool gaan xd
    maar vooral die met witte broek aan^O^^O^ en die twee daar achter op die fiets ook:tong:

    Răspuns

  8. Profile pic
    Janneman  -  la 18:50

    Dit is bij het Eemland;)
    Ik heb hier nog nooit een dikke auto gezien dus zal wel eenmalig zijn:P
    helaas:P

    Răspuns

  9. Profile pic
    300CE  -  la 23:05

    Een kenteken uit Luzern? Wat moet die dan op een Nederlandse school...

    Mooie dames inderdaad:)

    Răspuns

  10. Profile pic
    Laurens  -  la 00:23

    Eigenaar van de auto is woonachtig in woerden... ;)

    Răspuns

  11. Profile pic
    GERMANY bk  -  la 23:24

    Nee hoor, deze meneer woont al 2 jaar in Zwitserland :evil:

    Răspuns

  12. Profile pic
    teunhoogendoorn@hotmail.com  -  la 17:21

    meneer heeft een kaasrasperij gehad mijn vader kende hem.hij heeft nog meer mooie auto's:);)

    Răspuns

  13. Profile pic
    NETHERLANDS Roy  -  la 17:20

    Janneman,
    Mag ik misschien je e-mailadres, want ik wil je graag wat vragen.
    Thanks :)

    Răspuns

  14. Profile pic
    thijs van nogwat  -  la 21:45

    Dit is de vader van mijn vriendin,
    Ik zit op het nieuwe eemland in B2G
    mooie auto.
    en dat die man in zwitserland woont is niet waar

    Răspuns

  15. Acest lucru nu este ok

Mai multe Maybach 57 S spoturi



Stiri asemanatoare

Voteaza acum pentru spotul zilei