Detalii despre spot

Spotter sluiskil-zuid crew
Vazut in Antwerpen, Belgium
Data 2011-03-09 21:02

Mijn eerste spot met m'n nieuwe Iphone, en meteen een beschadigde QP. Slecht voorteken? Sorry voor het niet erg varieerend zijn van de foto's maar de vrouwen (foto 2) wouden weer gaan shoppen. Ookal kochten ze lang niet zoveel als mij :+

Detalii auto

Viteza maxima 275 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5.20 s
Putere 400 hp
Cuplu 451 Nm @ 4500 rpm
Greutate 1860 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 21:49

    Wouden? Je spot hem in Antwerpen, niet in de bossen?:P

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 21:52

    Jajaaa reageer jij nu maar met rudii man xD als ik zin heb om wouden te typen doe ik dat weetje :D haha, joo

    Răspuns

  3. Profile pic
    NETHERLANDS eldoub  -  la 21:57

    wouden, als mij....
    had je zin in 8)7:X

    Răspuns

  4. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 21:59

    Haha nou hierbij mijn oprechte excuses aan iedereen die ik hiermee gekwetst heb. Vergeven jullie me ? <3

    Răspuns

  5. Profile pic
    ALBANIA Jaribo  -  la 22:23

    nee

    Răspuns

  6. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 22:37

    Don't care :D

    Răspuns

  7. Profile pic
    POLAND elecks  -  la 00:17

    Iphone is sowieso niet fijn :+ neem toch n HTC Desire ^O^

    Răspuns

  8. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 10:49

    Iphone is zeker wel fijn :D 100 x zo goed als die namaak Smartphones zoals galaxy en Desire:P

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Rolf  -  la 14:12

    Belgke, belgke, trekt u rap terug in uw kot en leert eerst grammatica en daarna fotograferen.

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 15:15

    Ik ben een nederlander. En als ik erop let kan ik best ABN hoor. En fotograferen kan ik als ik mijn camera gebruik toch redelijk hoor. Zelf heb je niet eens spots dus ik zou eerst naar jezelf kijken :)

    Răspuns

  11. Profile pic
    hoertjes  -  la 16:24

    wat eeen lelyke wijven zeg groetjes iemand uit sluis!

    Răspuns

  12. Profile pic
    Xclusiv  -  la 17:50

    wat een volwassen gesprek zeg :+
    foto's vallen best mee hoor :bier:

    Răspuns

  13. Profile pic
    FRANCE le-monde-automobile  -  la 17:57

    waw elle a eu mal:+

    Răspuns

  14. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 20:56

    Haha als je niet laf ben zeg je gewoon wie je bent dan kan je dat gewoon even 1 op 1 tegen mij zeggen :) maar daar zal je wel niet mans genoeg voor zijn. Joo

    Thanks Xclusiv

    Răspuns

  15. Profile pic
    ALBANIA 4991  -  la 22:12

    Gekocht voor de helft van de prijs?

    Răspuns

  16. Acest lucru nu este ok

Mai multe Maserati Quattroporte spoturi



Stiri asemanatoare

Voteaza acum pentru spotul zilei