Detalii despre spot

Spotter PTR spots
Vazut in Emmen, Netherlands
Data 2010-11-29 22:15

Persoonlijk topspotje! 2de op de site en tevens ook de eerste spot met mijn nieuwe camera. Echt mooi is de scorpion niet, maar hij is wel stukken mooier dan de Beta Montecarlo en er zijn maar 6 in nederland

Detalii auto

Viteza maxima 195 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 8.00 s
Putere 79 hp
Cuplu 121 Nm @ 3200 rpm
Greutate 1075 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    Fant  -  la 00:31

    Apart is ie zeker! Mooi zoiets unieks in Emmen te zien^O^

    Răspuns

  2. Profile pic
    ALBANIA Nick95  -  la 08:11

    Lekkere foto's met je nieuwe camera!^O^
    Welke is het geworden?

    Răspuns

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Frank en Jan  -  la 08:49

    Geweldige spot!

    Răspuns

  4. Profile pic
    NETHERLANDS TristenDonker  -  la 09:49

    Foto 4 ^O^

    Răspuns

  5. Profile pic
    NETHERLANDS rolfrolf  -  la 10:54

    hij is inderdaad niet mooi. hij is prachtig.^O^^O^

    Răspuns

  6. Profile pic
    Jip  -  la 16:16

    Vet. Foto 1 is mijn favoriet. Foto 4 beetje Ferrari achtig qua uitlaten en achterlichten:o

    Răspuns

  7. Profile pic
    arietjuhh  -  la 17:05

    topspotje :D fiets ik bijna elke dag aan langs,


    voorkant :r
    achterkant ^O^

    Răspuns

  8. Profile pic
    PTR spots  -  la 17:22

    Thnx allemaal!:P
    @Nick95: Het is een Canon EOS 1000D geworden. Gewoon de beste kwaliteit in die prijsklasse(rond de 300 euro)

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Destroyer-GT  -  la 15:19

    Ah, daar hebben we em weer :D

    Răspuns

  10. Profile pic
    Jip  -  la 16:23

    "en tevens ook''. misschien ben ik met het verkeerde been uit bed gestapt, maar gebruik a.u.b geen woorden die je niet begrijpt.

    Răspuns

  11. Profile pic
    Landovenci  -  la 10:38

    Prachtige versie van een prachtige wagen. Maar ja, wat verwacht je dan van 's werelds beste merk?:)

    Răspuns

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Stratos  -  la 12:35

    ''stukken mooier dan de Beta Montecarlo''
    Dit is de Amerikaanse versie van de Montecarlo. :+

    Răspuns

  13. Profile pic
    PTR spots  -  la 15:13

    @ stratos: Weet ik, maar er zijn toch wel behoorlijke verschillen (lampen en spiegels) die hem naar mijn mening veel mooier maken.:D

    Răspuns

  14. Profile pic
    NETHERLANDS Ghostspotter  -  la 12:31

    Ik snap niet wat mensen hier mooi aan vinden, maar iedereen natyuurlijk zijn eigen smaak. Ik vind hem echt bloedlelijk, kan er niks aan doen. Maar wel een zeldzaam spotje ;)

    Răspuns

  15. Acest lucru nu este ok

Mai multe Lancia Scorpion spoturi



Stiri asemanatoare

Voteaza acum pentru spotul zilei