Detalii despre spot

Spotter jasper1
Vazut in New York City (NY), United States of America
Data 2024-07-22 18:56

Very cool Urus parked up in Soho. It really stood out to me how many mentally unstable people there were walking the streets in New York, as you can see in the first picture this random guy just took his shirt off to scream at the top of his lungs to his own reflection in a shop window... When he started noticing me taking pictures of the Lambo it was time to leave haha.

Camera

Camera model NIKON D3500
Aperture f/3.5
Shutterspeed 1/200 sec.
Focal length 18.0 mm

Detalii auto

Viteza maxima 306 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 3.30 s
Putere 666 hp
Cuplu 850 Nm @ 2250 rpm
Greutate 2150 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Autodebiel  -  la 19:19

    Die is heel dik! Lekkere spot!

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS thomcarspotter  -  la 20:41

    Superlekkere Urus! Tja, Amerika op z'n best én slechtst tegelijk. Bijzondere momenten zoals dit heb je daar vaker dan aan deze kant van de plas.

    Răspuns

  3. Profile pic
    ITALY Dalzzz  -  la 20:50

    This is exactly how I’d spec mine if I’ll ever buy this car! Looks so beautiful!

    Răspuns

  4. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Hoosier_Exotics  -  la 03:11

    Amazing find and stunning shots! Awesome spec and city scenery!

    Răspuns

  5. Profile pic
    UNITED STATES OF AMERICA Rivitography  -  la 03:20

    Lol that's New York for you. In NYC if you see something weird that doesn't involve you directly, you put your head forward, keep walking and mind your own business haha. Nice spot though, love the color!

    Răspuns

  6. Profile pic
    NETHERLANDS gertjeR  -  la 15:07

    Mooie uitvoering en spot!

    Răspuns

  7. Profile pic
    NETHERLANDS LucasH  -  la 19:26

    Zo bizar. In dat land gaan veel dingen niet helemaal goed hoor. Hoeveelheid junkies en daklozen zijn daar wel getuige van. Mega lekkere spec wel op deze!

    Răspuns

  8. Profile pic
    BELGIUM Beamen  -  la 13:05

    Very nice Urus. I hope the man didn't pick it up on it !

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Axel  -  la 23:23

    Haha maken dat je wegkomt dan. Heb het ook wel meegemaakt, vooral in San Francisco viel het mij erg op hoeveel verwarde mensen er rond liepen. Wel een dik spotje man!

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Exclusive_Spottertje  -  la 02:46

    Geinige foto en heerlijke spec!!

    Răspuns

  11. Acest lucru nu este ok

Mai multe Lamborghini Urus Performante spoturi



Stiri asemanatoare