Detalii despre spot

Spotter BMJT-Crew
Vazut in Köln, Germany
Data 2008-10-07 13:39

Detalii auto

Viteza maxima 330 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 3.80 s
Putere 580 hp
Cuplu 426 Nm @ 7500 rpm
Greutate 1650 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Dennis de Bruyn  -  la 14:36

    Lelijk met die Duitste vlag! maar lekkere spot!

    Răspuns

  2. Profile pic
    Asanti34  -  la 15:15

    DOUBLE!
    Sorry, but I spotted the same car in Frankfurt - only different stickers - and it was rejected. By the way, this car was on german TV yesterday, it belongs to Entrepreneur Nico Iordanov. He owns some other nice cars.

    Răspuns

  3. Profile pic
  4. Profile pic
    Oliver  -  la 15:26

    It's only double when the car is upped under the same city;)

    Răspuns

  5. Profile pic
    FrankvanManen  -  la 15:58

    Italiaanse auto, Duitse vlag. Sorry, ik kan de match niet helemaal vinden.

    Răspuns

  6. Profile pic
    GERMANY RaGe  -  la 15:59

    yes and it looks great with german flag!!! :bier:

    Răspuns

  7. Profile pic
    GERMANY ExoticsOnRoad  -  la 16:09

    Germany!! ^O^ :bier:

    Răspuns

  8. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  la 17:51

    Hoezo eigendunk^O^

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS Maurice  -  la 17:53

    Gatverdamme zeg, die Duitse vlag. Dat is wel DE ergste manier om je Lambo te verkloten. Moet eigenlijk gewoon verboden worden zoiets. :we:

    Răspuns

  10. Profile pic
    Momo  -  la 20:16

    Die vlag zou ik nog niet echt een vern*uking noemen

    Răspuns

  11. Profile pic
    NETHERLANDS Robin Veere  -  la 21:02

    @ Frank van Manen: Er is wel een connectie hoor, tussen Duitsland en Italië 8)7

    Răspuns

  12. Profile pic
    Miguel (BMJT-Crew)  -  la 13:40

    Lamborghini = Audi. Maar alsnog een van de dikste auto's ter wereld!^O^

    Răspuns

  13. Profile pic
    Remonm  -  la 18:34

    kut vlag

    Răspuns

  14. Profile pic
    julos  -  la 12:49

    zowieso is die vlag vies
    maar als het dan toch nodig moet doe dan een vlag die er nog mooi van vorm is

    Răspuns

  15. Profile pic
    julos  -  la 12:49

    en niet midden op de deur

    Răspuns

  16. Profile pic
    Daanspots  -  la 19:16

    vlaggetje faalt

    Răspuns

  17. Profile pic
    GERMANY CarHuntersGermany  -  la 23:36

    Wich garage is it ?

    Răspuns

  18. Acest lucru nu este ok

Mai multe Lamborghini Murciélago spoturi



Stiri asemanatoare