Detalii despre spot

Spotter Appeltje&FlorisF
Vazut in Amsterdam, Netherlands
Data 2008-03-02 16:18

echt vet wat een sound!!!

Detalii auto

Viteza maxima 315 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 4.00 s
Putere 520 hp
Cuplu 510 Nm @ 4250 rpm
Greutate 1570 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  la 18:48

    Hihi, samen uploaden weet je nog :+

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Kevin_BMW  -  la 18:48

    Zo das best rap Floris :P

    Răspuns

  3. Profile pic
    Bart-nega  -  la 18:49

    Appel :'(

    Răspuns

  4. Profile pic
    Niels Popelier  -  la 19:28

    P & W:
    Alle Noord-Afrikanen moeten wonen in sociale woningen, rijden met een Golf II. Rijkdom en geluk mogen die mannen niet kennen.

    Heb je dan helemaal geen verstand? Moet je al je argumenten ondersteunen met vooroordelen en racistische uitspraken?

    Al bij al, een mooie wagen!

    Răspuns

  5. Profile pic
    FlorisF  -  la 19:39

    Ik heb hem SAMEN MET APPELTJE gespot
    sorry appeltje dat ik het er vergeten was bijtezeten!

    mn excuses
    :o

    Răspuns

  6. Profile pic
    Russian Brabus  -  la 19:51

    Zijn het Noord-Afrikanen dan.

    Răspuns

  7. Profile pic
    maxiiim  -  la 20:03

    rijke hollanders :)

    Răspuns

  8. Profile pic
    DAVE  -  la 20:28

    rijke sociale dienst levers

    Răspuns

  9. Profile pic
    BELGIUM Robbert  -  la 20:39

    Nou zijn geen hollanders hoor:P

    Răspuns

  10. Profile pic
    BRAZIL MF  -  la 20:53

    Lease auto.

    Răspuns

  11. Profile pic
    E-RayzeR  -  la 21:17

    Omdat er marokkanen in rijden zijn er heel wat mensen jaloers geworden. Kan het niet dat zij rijk zijn ?

    Răspuns

  12. Profile pic
    Sela  -  la 21:30

    Ik ken wel 2 marokkanen uit de Pijp die ( legale ) pooiers zijn. Ze hadden een paar jaren geleden een 360. Het kan zijn dat zij dit zijn

    Răspuns

  13. Profile pic
    FlorisF  -  la 22:24

    sorry voor de onderbreking tot deze discusie maar ik wil jullie er even op duiden dat dit geen marrokanen zijn maar Indiërs. :P

    Răspuns

  14. Profile pic
    FlorisF  -  la 16:52

    Oke wacht ff Jim dit is best wel kut dat je jouw naam onder MIJN FOTO'S zet.
    Haal jouw naam dus AUB weg!!

    Răspuns

  15. Profile pic
    Ender  -  la 19:14

    lijkt wel een beetje op Babel ex ajax speler

    Răspuns

  16. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  la 21:04

    Samen uit samen thuis toch? Ik dacht sowieso dat we samen foto's zouden uppen maar geen probleem verder ofzo.

    Răspuns

  17. Profile pic
    BELGIUM EJ  -  la 18:35

    Deze staat al een tijdje te koop :)

    Răspuns

  18. Acest lucru nu este ok

Mai multe Lamborghini Gallardo Spyder spoturi



Stiri asemanatoare

Voteaza acum pentru spotul zilei