Inapoi in 1967 impreuna cu RUF Rt Roadster

Inapoi in 1967 impreuna cu RUF Rt Roadster

"Sicherheitscabriolet-ul" Porsche a fost repede redenumit la Targa, în limba locală. În 1967, Porsche a introdus primul 911 Targa, a fost o lovitură directă. În prezent Targa a dispărut din gama de modele, trebuie sa te duci la RUF pentru o Targa moderna. În Beverly Hills a fost reperata prima copie a acestui roadster exclusivist.


RUF a avut doar un singur scop cu acest model, sa duca înapoi aspectul istoric ale Targa 1967 la scena stradă.Ideea a fost a unui Targa cu lonjeroane integrate pentru securitate coupe-ului, cu senzatia de decapotabilă. La Roadster Rt, acoperisul este detașabil cu mâna, functiile de back window ca a unei convertibile normale. Aspectul e senzational și la modă, ceva la care vă așteptați pentru o mașină 330.000 de euro. Mai mult, Roadster Rt are standard bodykit-ul RUF.

Modelul este oferit in doua specificatii, un puternic 400 CP cu sase cilindri, sau ca un Turbo care are 560 CP. Clienții pot alege, de asemenea, între o cutie de viteze manuala sau cutie de viteze automată. Suntem siguri sunt unii clienti care comanda Roadster-ul lor Rt cu 700 CP avand motorul puternic RT12. RUF adora sa faca masini unice. De exemplu, RUF a construit un
RT12, cu bodykit de 997 Turbo Cabriolet, dar numai cu un spoiler fata GT2. Un alt exemplu este RT12R cu bodykit-ul RT12S , reperat în Amsterdam.

Back to 1967 with the RUF Rt Roadster

Comentarii la acest articol


Voteaza acum pentru spotul zilei