Detalii despre spot

Spotter REDLINE---
Vazut in Oosterbeek, Netherlands
Data 2009-06-10 20:31

Daar is ie weer de bekende SRT-8 500! Ik heb er voor gekozen om alle foto's in zwartwit te doen, de foto's komen in mijn ogen veel krachtiger over daardoor. Olaf Stofferis

Detalii auto

Nu se cunosc specificatii. Adauga specificatii pentru aceasta masina

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Paul23  -  la 20:45

    Heb je mooi gedaan met het z/w en de selective colouring! ;)

    Răspuns

  2. Profile pic
    1966mustang  -  la 21:02

    hoe doe je selective colouring??? ik zoek er al super lang naar maar vind het niet:X

    Răspuns

  3. Profile pic
    USA - Vince  -  la 21:09

    Ziet er zekers HEEL netjes uit! Topjob^O^

    Răspuns

  4. Profile pic
  5. Profile pic
    topsegotua  -  la 21:33

    thanx!:)

    Răspuns

  6. Profile pic
    Papiertje  -  la 17:26

    Mooie spot!B-)

    Răspuns

  7. Acest lucru nu este ok

Mai multe Dodge Challenger SRT-8 500 spoturi



Stiri asemanatoare