Detalii despre spot

Spotter barteend
Vazut in Apeldoorn, Netherlands
Data 2010-05-20 18:44

Ik was foto's aan het maken van deze M3 toen ik door de eigenaren werd uitgenodigd om een drankje te drinken op het terras!(Bedankt hiervoor nog!) Deze M3 heeft unieke wielen, die speciaal voor deze auto zijn gemaakt en misschien zelfs de enige in Nederland! Ik vind ze erg goed staan onder deze wagen. Al met al een erg leuke ervaring en bedankt nog voor het drankje en ik zal het kenteken doorsturen naar de moderators.

Detalii auto

Viteza maxima 250 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 4.80 s
Putere 420 hp
Cuplu 400 Nm @ 3900 rpm
Greutate 1555 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    jorn_v_v  -  la 22:37

    kijk dat is nog eens aardig :P

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS AnshoB  -  la 22:39

    Leuk zeg! en die velgen staan super natuurlijk

    Răspuns

  3. Profile pic
    sparrow  -  la 22:45

    Die velgen zijn echt super stoer:bier:

    Răspuns

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Fiorano  -  la 22:47

    Velgen staan geweldig! In knokke heeft ook iemand deze velgen, + spoorverbreders :)

    Răspuns

  5. Profile pic
    ALGERIA cliff15  -  la 22:52

    Echt vet zo'n eigenaar die je gewoon vraagt of je ook een drankje wilt. TOP^O^

    Răspuns

  6. Profile pic
    NETHERLANDS barteend  -  la 22:59

    Het zijn overigens Bryton wielen, dat was ik vergeten erbij te zetten...:)

    Răspuns

  7. Profile pic
    NETHERLANDS Rogue  -  la 23:16

    Wow, wat een fantástische Breyton velgen! _O_

    Răspuns

  8. Profile pic
    NETHERLANDS Frank-92  -  la 23:18

    Het was vandaag een mooie dag om te gaan spotten, had even een rondje gereden met een vriend die net zijn rijbewijs heeft gehaald, heb heel wat langs zien komen, maar spotten gaat lastig zonder camera :P.

    Răspuns

  9. Profile pic
    ThoMaster  -  la 23:23

    Leuk verhaal en prachtige M3!^O^

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS OJ  -  la 23:27

    Breyton velgen staan vaak erg netjes op een Beemer ^O^

    Răspuns

  11. Profile pic
    CHINA Jeff  -  la 01:08

    Gelul met speciale voor deze auto gemaakt.
    Het zijn Breyton GTS, zo leverbaar in verschillende maten en kleuren.

    Răspuns

  12. Profile pic
    LMD-crew  -  la 07:00

    Mooie foto's en idd de staat goed
    maar deze velgen zijn gewoon bijna het zelfde als die van de BMW M3 GT4

    Răspuns

  13. Profile pic
    Correctie  -  la 09:18

    GTSR-M voor de kenner ;)

    Răspuns

  14. Profile pic
    ALS - crew  -  la 21:37

    ziek:bier:

    Răspuns

  15. Profile pic
    NETHERLANDS barteend  -  la 23:19

    @mezelf, ik bedoel natuurlijk breyton wielen:$
    en @jeff, ik neem alleen over wat de eigenaar heeft verteld en dit is wat er mij is gezegd:)
    @iedereen, leuk om de reacties te lezen en ik ben het uiteraard met het overgrote deel eens: geweldige wielen!

    Răspuns

  16. Profile pic
    NETHERLANDS sanderino004  -  la 09:21

    super vet met zwarte velgen!^O^

    Răspuns

  17. Profile pic
    Rens.J.B.  -  la 12:03

    pas nog een 335 touring gezien met deze velgen, dus misschien niet zo speciaal als jij zegt.
    maar toch wel erg dik zeker zo als bij deze m3^O^:P

    Răspuns

  18. Profile pic
    gumpert  -  la 21:16

    de m5 die ik heb gespot heeft ook breyton velgen en ook eisenman uitlaten8)7

    Răspuns

  19. Acest lucru nu este ok

Mai multe BMW M3 E92 Coupé spoturi



Stiri asemanatoare

Voteaza acum pentru spotul zilei