Detalii despre spot

Spotter FlorisF_Jim_Willem
Vazut in Amsterdam, Netherlands
Data 2009-03-05 17:42

Aardige eigenaar! 3e voor A'dam.

Detalii auto

Viteza maxima 296 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 5.00 s
Putere 537 hp
Cuplu 1050 Nm @ 3250 rpm
Greutate 2655 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS murcielago  -  la 19:40

    die velgen :'(

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  la 19:41

    Gave kleur! Nette foto's ook. ^O^

    Răspuns

  3. Profile pic
    Teun  -  la 19:41

    Velgen zijn super, kleur is lelijk. Doe mij maar Donker grijs, met bruin interieur, zoals 'ie in London is gespot!

    Răspuns

  4. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  la 19:50

    Velgen maken of kraken een auto. In dit geval is heel de auto verneukt door die achterlijke velgen.

    Răspuns

  5. Profile pic
    WoutJan15  -  la 19:50

    Wat een verschrikkelijke velgen:(

    Răspuns

  6. Profile pic
    WoutJan15  -  la 19:51

    Ik vind het net wieldoppen btw:X

    Răspuns

  7. Profile pic
    FlorisF  -  la 19:51

    @MercedesFreak,
    Nooit gedacht ooit nog een complimentje van je te krijgen:P
    Verder was de achterste rechter velg al beschadicht aan een stoep randje.

    Răspuns

  8. Profile pic
    ALBANIA Vlammende  -  la 19:56

    Mooie foto's Floris^O^ en wat ziet ie er mooi uit in het zilver:D

    Răspuns

  9. Profile pic
    NETHERLANDS mr.kevin  -  la 20:10

    kleur^O^
    velgen^O^

    btw Heerlijke spot !

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS Fiorano  -  la 20:49

    3e op Nederlandse platen ^O^ Hier rijd er een donkerblauwe rond op NL-platen maar nog niet kunnen spotten :(

    Răspuns

  11. Profile pic
    BELGIUM tom da man  -  la 20:50

    Exact dezelfde kleurencombo als die in de fabriek bij de 'bezuinigingsspecial' over Bentley.

    Răspuns

  12. Profile pic
    Stefan740  -  la 21:03

    Netjes geparkeerd^O^

    Răspuns

  13. Profile pic
    Michel  -  la 21:56

    De landmijn velgen staan geweldig ^O^. Ze dragen echt bij aan de klasse van deze auto!

    Răspuns

  14. Profile pic
    Thomasz  -  la 22:34

    Sodeknetter! Wat een slee!

    Răspuns

  15. Profile pic
    TURKEY V-tech  -  la 22:38

    1st pic. reminds me '85-'90 500 SEC

    Răspuns

  16. Profile pic
    Tim Bussink  -  la 23:18

    Prachtig^O^ ook die velgen zijn zeer stijlvol, echt de ultieme velgen voor deze bentley, waar velen beweren van niet. velgen stralen echt klasse uit. kleur vind ik dan weer net iets minder, in het zwart is ie het mooist voor zover ik gezien heb :):D

    Răspuns

  17. Profile pic
    NETHERLANDS Appeltje  -  la 23:27

    Het model van de velgen vind ik op zich wel mooi, het is alleen een beetje te plasticig uitgevoerd. Maar iets dat lijkt op de velgen onder bijvoorbeeld de Silver Seraph vind ik heel goed passen bij iets als dit, verder is het best lastig om een passend model velgen te ontwerpen voor auto's als deze.

    Răspuns

  18. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  -  la 15:10

    @ Floris:

    Ik kan ook aardig zijn hoor!
    Je moet me leren kennen. ;)

    Răspuns

  19. Profile pic
    jantje  -  la 15:44

    Die velgen zijn nie echt mooi maar die kleur van de buitenkant is redelijk. Maar dat RODE interieur is GREAT:bier:

    Răspuns

  20. Profile pic
    pim0  -  la 17:13

    mooie auto maar zonde van de kleur en velgen(lijken meer wieldoppen)

    Răspuns

  21. Profile pic
    NETHERLANDS Maarten  -  la 19:39

    Ik vind de kleur een beetje saai, maar de auto op zich en de velgen zijn erg nice ^O^

    Răspuns

  22. Acest lucru nu este ok

Mai multe Bentley Brooklands 2008 spoturi



Stiri asemanatoare