Detalii despre spot

Spotter Tomson
Vazut in Antwerpen, Belgium
Data 2009-06-18 16:36

Op't gemak een wandelingske aan't doen in't stad, plots een geronk achter mij --> Koen Wauters met zen nieuw speelgoed!!

Detalii auto

Viteza maxima 316 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 3.90 s
Putere 525 hp
Cuplu 530 Nm @ 6500 rpm
Greutate 1620 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS Tijs  -  la 19:34

    Wauw!! mooi:bier:

    Răspuns

  2. Profile pic
    Adriiiii  -  la 19:41

    wow,prachtig,heb er echt spijt van dat ik hem niet gezien heb

    Răspuns

  3. Profile pic
    NETHERLANDS JWZ  -  la 19:52

    Zo deze worden laatste tijd veel gespot man, die velgen blijf ik geweldig vinden.

    Răspuns

  4. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  la 20:02

    Mooie spot^O^

    Răspuns

  5. Profile pic
    Kwatta_The_Original  -  la 20:06

    een geweldige verbetering tegenover de 'gewone' v8 !

    Răspuns

  6. Profile pic
    PS-click  -  la 20:15

    BV gespot ! na Boonen in de R8 nu Koen Wauters in een R8 V10!^O^

    Răspuns

  7. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  la 20:21

    amai zeg... bent ge een wandelinkske aan het maken en dan spot ge zoiets!
    Ge komt zeker uit België?

    Răspuns

  8. Profile pic
    BELGIUM Tomson  -  la 20:49

    @ dragonD...Jij waarschijnlijk een schoolgaande Nederlander!!:tong:

    Răspuns

  9. Profile pic
    ALBANIA Jens  -  la 21:57

    Hij heeft die al een tijdje, hij en walter grootaerts hebben dezelfde ;). Ben ze een paar weken geleden tegengekomen in McDo :D

    Răspuns

  10. Profile pic
    vitesse  -  la 00:08

    boonen gaat zich een ac cobra kopen, replica maar toch gestroomLIJND genoeg nie waar

    Răspuns

  11. Profile pic
    stef  -  la 14:47

    echt wel geweldige auto ehh ^O^

    Răspuns

  12. Profile pic
    Wacko  -  la 19:38

    Is airco niet standaard? Want hij rijdt met zijn ruit naar beneden:p

    Răspuns

  13. Profile pic
    BELGIUM Tomson  -  la 10:29

    @wacko: Er gaat niets boven rijden met een raampke open de zetelverwarming op 3!! Zalig hoor, daarbij komt dan de brullende V10 in de koffer nog :D

    Răspuns

  14. Profile pic
    BELGIUM Stradale  -  la 10:33

    Koen wauters:+
    Had verwacht dat hij met een een saaie bak zou rijden.

    Răspuns

  15. Acest lucru nu este ok

Mai multe Audi R8 V10 spoturi



Stiri asemanatoare

Voteaza acum pentru spotul zilei