Detalii despre spot

Spotter Papiertje
Vazut in Düsseldorf, Germany
Data 2009-10-07 18:06

Detalii auto

Viteza maxima 311 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 4.00 s
Putere 460 hp
Cuplu 465 Nm @ 4200 rpm
Greutate 1560 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    TwysT  -  la 22:36

    mooie spot en nog lekkere combo op de laatste foto :D

    Răspuns

  2. Profile pic
    ninomhe  -  la 22:37

    wwow wtf een ppi

    Răspuns

  3. Profile pic
  4. Profile pic
    B.J.T.R-crew  -  la 22:49

    Lekker bezig ^O^

    Răspuns

  5. Profile pic
    ALBANIA nvuspotter  -  la 22:53

    Heel dik!8)7

    Răspuns

  6. Profile pic
    ThoMaster  -  la 23:06

    Wow, en papiertje heeft weer een prachtige spot te pakken!^O^
    Wat is deze R8 ontzettend dik zonder echt overdreven te zijn!:bier:

    Răspuns

  7. Profile pic
    Thys  -  la 23:23

    Meh .. ik vind de standaard R8 10x mooier. Vind dit veel TE.

    Maar daar kunnen de meningen natuurlijk in verschillen.

    En moet je dan kijken joh... denk je de man te zijn met je sportauto. Kom je bij het eerste beste stoplicht een Bentley en een Ferrari tegen 8)7

    Răspuns

  8. Profile pic
    ThoMaster  -  la 23:32

    En niemand ziet de GT2 op de 4e?:P

    Răspuns

  9. Profile pic
    Joey-3301  -  la 00:45

    Haha, die GT2 zag ik wel zeker! :P

    Check ook deze ff.. Lekker geluidje hoor :tong:

    http://www.youtube.com/watch?v=r3hrbV0m96o

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS LP640-FAN  -  la 07:59

    very nice:D

    Răspuns

  11. Profile pic
    Panamera  -  la 08:37

    Dik hoor ^O^
    Zie ik nou een GT2 op foto 4? :D

    Răspuns

  12. Profile pic
    NETHERLANDS DragonDriver  -  la 08:59

    mooie spot!
    combo met:
    ferrari 599 gtb fiorano
    bentley continental GT
    Porsche 997 GT2

    Răspuns

  13. Profile pic
    B&J  -  la 12:45

    Is dat geen 612 Scaglietti?

    Răspuns

  14. Profile pic
    B.Geurts  -  la 16:43

    Dat lijkt me een Ferrari 360! (het is zeker weten geen 599 of 612).

    Răspuns

  15. Profile pic
    NETHERLANDS autogespot.com-crew  -  la 18:39

    we hebbe vaker discussies gehad op AG....maar dit zijn echt mooie pics^O^

    Răspuns

  16. Profile pic
    Mitchh.  -  la 12:47

    Lekkere platen!

    Răspuns

  17. Profile pic
    NETHERLANDS KJ.  -  la 20:24

    Ja het is een 360 modena;)

    599 heeft een vleugel bij de c-stijl, die valt af.

    Vergelijk de 612 met de 360 op google afbeeldingen en je hebt het antwoord;)

    Răspuns

  18. Profile pic
    de-zwollenaar  -  la 11:44

    Dik zeg^O^^O^^O^

    Răspuns

  19. Acest lucru nu este ok

Mai multe Audi R8 PPI spoturi



Stiri asemanatoare