Detalii despre spot

Spotter PauAlfa96 & Bam Margera & Lamborghini_Freak
Vazut in Nürburg, Germany
Data 2010-07-01 13:51

hij woud op de Snelweg !!! Muhahah xD

Detalii auto

Viteza maxima 350 km/h
Acceleratie 0-100 km/h 3.50 s
Putere 750 hp
Cuplu 750 Nm @ 7000 rpm
Greutate 1500 kg

Comentarii la acest spot


  1. Profile pic
    NETHERLANDS leferink  -  la 18:55

    dik :D

    Răspuns

  2. Profile pic
    NETHERLANDS Dufornee  -  la 18:58

    Wtf

    Răspuns

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Jaggie  -  la 19:00

    "Hij woud op de snelweg"

    En nu in het Nederlands?

    Răspuns

  4. Profile pic
    AstonMartinV12  -  la 19:00

    geweldig 8)7

    Răspuns

  5. Profile pic
    bleiswijk-crew  -  la 19:01

    dik!!!!!, super gaaf, svdd??^O^

    Răspuns

  6. Profile pic
    Joris-amg  -  la 19:02

    What de neuk!:o Als je dit toch tegen mag komen! Echt geen woorden voor!8)7^O^

    Răspuns

  7. Profile pic
    ALBANIA Nick95  -  la 19:03

    Dik in deze kleur.^O^

    Răspuns

  8. Profile pic
    NETHERLANDS DijkstraMeer  -  la 19:07

    Die voorkant !! Wat *** dik !! :D

    Răspuns

  9. Profile pic
    LENNY  -  la 19:08

    extreme rare car!^O^^O^^O^^O^

    Răspuns

  10. Profile pic
    NETHERLANDS SupercarFan  -  la 19:18

    wat een prachtige wagen :o

    Răspuns

  11. Profile pic
    jensus  -  la 19:21

    WTFFFFFF !!! deze wagen is echt onvoorstelbaar bruut !!

    Răspuns

  12. Profile pic
    NETHERLANDS Wesley  -  la 19:26

    Combo met R-klasse facelift proto. Gaaf^O^

    Răspuns

  13. Profile pic
    bmwgek92  -  la 19:31

    Fucking vet^O^^O^

    Răspuns

  14. Profile pic
    NETHERLANDS DMan  -  la 19:41

    doe normaal hoe lekker?!!
    no matter what, svdd voor mij!:bier:^O^

    Răspuns

  15. Profile pic
    BELGIUM Zanmato  -  la 19:51

    ja dat is mooi mooi mooi man! :D :tong:

    Ja dit is veruit de allermooiste auto creatie ter wereld voor mij zonder enige twijfel! SUBLIEM!

    Răspuns

  16. Profile pic
    NETHERLANDS jonabona  -  la 19:54

    wat een droom auto prachtig!!!!!!!!!^O^:bier:

    Răspuns

  17. Profile pic
    NETHERLANDS sluiskil-zuid crew  -  la 19:55

    Omg echt supervet!!!

    Răspuns

  18. Profile pic
    ALBANIA Audigek  -  la 19:56

    Voor mij SVDD (kandidaat) En dan ook nog in het bruin. Supergeweldig

    Răspuns

  19. Profile pic
    Bosnialove  -  la 20:03

    Pfoe, gelukkig: in deze kleurstelling valt ie best wel mee en lijkt hij niet meer op een sprinkhaan. Ik vind hem stiekem wel erg vet hoor. ;)

    Răspuns

  20. Profile pic
    NETHERLANDS oost jow..  -  la 20:03

    DikHeid^O^:o:D

    Răspuns

  21. Profile pic
    Bjorn b.j.t.r  -  la 20:13

    Ziek 8)7 wat een wagen

    Răspuns

  22. Profile pic
    lamborghini fan 1  -  la 20:16

    woow die is echt vet eerste op autogespot^O^.

    Răspuns

  23. Profile pic
    Michiel Vervliet  -  la 20:17

    Heeeeeerlijk :D

    Răspuns

  24. Profile pic
    SpeedLimit  -  la 20:36

    WTF, Monster!:bier:

    Răspuns

  25. Profile pic
    stijnfolkers  -  la 20:38

    Dan is die toch eindelijk gespot! Svdd!

    Răspuns

  26. Profile pic
    mislukte stoer actie  -  la 20:39

    OMFGG ik kom klaar denk ik :O:O

    Răspuns

  27. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  -  la 20:48

    Heerlijke spot man^O^

    Răspuns

  28. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrarifan  -  la 20:50

    Wow! TOPSPOT:o:o:o

    Răspuns

  29. Profile pic
    NETHERLANDS Spykerforce  -  la 20:58

    Inderdaad, niet normaal dit!!

    Dit specifiek model heeft nu tegelijkertijd met die Zonda R rondjes gereden op de Nürburgring :D Ik herkende hem van de kleur, de afplakkingen en de locatie natuurlijk :D

    Greetz :bier:

    Răspuns

  30. Profile pic
    NETHERLANDS Dave-Jan-Autogespot  -  la 21:02

    Woow ziek!^O^

    Răspuns

  31. Profile pic
    SPAIN P  -  la 21:24

    super hard!

    Răspuns

  32. Profile pic
    GERMANY attackR  -  la 21:25

    That car is so damn sexy! ^O^^O^^O^

    Răspuns

  33. Profile pic
    Babe  -  la 21:37

    Dat is recht tegenover de ingang van de Nordschleife, in de AG-regels, maar dat ter plaatse zullen niet worden aanvaard vanaf daar!:we:

    Răspuns

  34. Profile pic
    ALBANIA Nickwl  -  la 21:51

    wat mij betreft de SVDD ^O^

    Răspuns

  35. Profile pic
    PauAlfa96  -  la 21:59

    @ Jaggie : Sorry ik kann niet meer zooooo goed nderlands !!!;)

    Răspuns

  36. Profile pic
    NETHERLANDS Ferrari-5D  -  la 22:08

    wat een prachtige wagen, topspot^O^

    Răspuns

  37. Profile pic
    KEVV  -  la 22:14

    SVDD als het aan mij ligt!^O^ :bier: :) ;)

    Răspuns

  38. Profile pic
    BELGIUM ferrari_-_freak  -  la 22:40

    SVDD zeker en vast8)7

    Răspuns

  39. Profile pic
    KrimpenDrummer  -  la 22:48

    Wat breed joh.. :o En ik wist niet eens dat hij 4 uitalten zo had.
    Super gave spot ^O^

    Răspuns

  40. Profile pic
    NETHERLANDS Bastian  -  la 23:04

    Sorry maar waarom is dit geen svdd???

    Răspuns

  41. Profile pic
    NETHERLANDS mert  -  la 23:32

    Fckin shit :D

    Răspuns

  42. Profile pic
    Mk.  -  la 00:52

    Spot van het jaar kandidaat!

    Răspuns

  43. Profile pic
    lansky  -  la 07:38

    woow zeker dik combo met de niewe r classe(camouflage)^O^

    Răspuns

  44. Profile pic
    NETHERLANDS RammiejAudi  -  la 09:41

    Gezellige kar 8)7
    Wat een spot gekkkk^O^

    Răspuns

  45. Profile pic
    Gabii  -  la 10:50

    echt vet DIKK !!

    Răspuns

  46. Profile pic
    luis suarez  -  la 11:00

    wat een vette bak^O^^O^^O^

    Răspuns

  47. Profile pic
    B?rt  -  la 12:16

    Achterkant ^O^
    Voorkant :r:'(:{:(:we:

    Răspuns

  48. Profile pic
    Joris Zwagers  -  la 12:44

    B?rt :'(

    Achterkant ^O^
    Voorkant ^O^

    Werkelijk de mooiste supercar op dit moment!

    Răspuns

  49. Profile pic
    NETHERLANDS Big Bol  -  la 12:47

    Aight rotonde spot! ^O^

    Răspuns

  50. Profile pic
    puperfan  -  la 15:50

    Awesome car!^O^;)

    Răspuns

  51. Profile pic
    onbetwist  -  la 18:49

    die spotter noemt zichzelf ook echt BamMagera. Sjongejonge het talent is weer ver te zoeken op deze aardbol. Zelfs het hersenloze MTV kan je niet inspireren om zijn naam juist te spellen. Ik help je: Bam Margera.

    Răspuns

  52. Profile pic
    NETHERLANDS MosPos  -  la 19:32

    Nogsteeds zo zonde van die AMV8 koplampen. Wanneer komt het uiteindelijke model weer op de site? Das veel beter

    Răspuns

  53. Profile pic
    Julos  -  la 20:47

    super!

    Răspuns

  54. Profile pic
    Sasha  -  la 22:15

    Nice diffuser :)

    Răspuns

  55. Profile pic
    NETHERLANDS JeffreydeRuiter  -  la 23:09

    Ziet er niet uit, maar wat een ziek ding!

    Răspuns

  56. Profile pic
    Wasy  -  la 23:56

    wow! :o:o:o

    Răspuns

  57. Profile pic
    BELGIUM lamborghini__freak  -  la 11:10

    het licht niet aan bam magera maar aan pual alfa die heeft de namen geschreven

    Răspuns

  58. Profile pic
    PauAlfa96  -  la 11:23

    Sorry

    Răspuns

  59. Profile pic
    ALBANIA Renzo Gerritsen  -  la 18:46

    Foto 1 een spyshot!! haha

    Răspuns

  60. Profile pic
    Jesse-NoordwijkSpot  -  la 19:23

    Verbaasd me nog dat je Lamborghini goed spelt... maar wat een prachtige wagen! ^O^

    Răspuns

  61. Profile pic
    NETHERLANDS Spykerforce  -  la 18:10

    Is btw niet de uitenindelijke One-77, is een mule. DB9-achterlichten (sluit niet aan als je goed kijkt, V8 Vantage koplampen (idem)

    Greetz :bier:

    Răspuns

  62. Profile pic
    BELGIUM geysjasper  -  la 16:35

    hey er rijd een prototype er voor van mercedes r classe;)

    Răspuns

  63. Profile pic
    BELGIUM arter12auto  -  la 16:52

    mooie auto met mooie naam

    Răspuns

  64. Profile pic
    srt-8  -  la 15:11

    prachtige wagen zeg

    Răspuns

  65. Profile pic
    NETHERLANDS jesse2013  -  la 19:25

    gaaf!

    Răspuns

  66. Acest lucru nu este ok

Mai multe Aston Martin One-77 spoturi



Stiri asemanatoare